Google Review
- January 14, 2021
Great dealership. See Ron White for all your car buying needs. Always takes care of you
Response from the owner Replied: James, thank you for the kind words and recommendation for Ron. We certainly appreciate it!
Google Review
- January 12, 2021
Excellent
Response from the owner Replied: Thank you very much for the five star review, Donald!
Google Review
- January 03, 2021
I would rate this dealer as -1. Mark Roberts purchase a new 2019 Mercedes-Benz Springer van in August 2020. It broke down was taken to a dealer in Michigan for repair. It had 276 miles & they charged him $273.00. After many telephone calls I would rate this dealer as -1. Mark Roberts purchase a...
Google Review
- December 16, 2020
Great service
Response from the owner Replied: Thank you for your time to leave a review. We appreciate it!
Google Review
- December 12, 2020
Excellent service
Response from the owner Replied: Thank you for the review! We are glad to read you had a good experience!
Google Review
- December 08, 2020
Excellent service
Response from the owner Replied: Thank you for the review! We are glad to read you had a good experience!
Google Review
- December 08, 2020
Excellent service
Response from the owner Replied: Thank you for the review! We are glad to read you had a good experience!
Google Review
- December 06, 2020
Excellent service
Response from the owner Replied: Thank you for the review! We are glad to read you had a good experience!
Google Review
- December 06, 2020
Excellent service
Response from the owner Replied: Thank you for the review, Alexia! We are glad to read you had a good experience!
Google Review
- December 06, 2020
Excellent service
Response from the owner Replied: Thank you for the review, Amanda! We are glad to read you had a good experience!
Google Review
- December 05, 2020
Excellent service
Response from the owner Replied: Thank you for the review, Mandy! We are glad to read you had a good experience!
Google Review
- December 05, 2020
Excellent service
Response from the owner Replied: Thank you for the review, Mandy! We are glad to read you had a good experience!
Google Review
- November 30, 2020
Response from the owner Replied: Thank you for the review, Eric! Don't hesitate to let us know what we can do to make your next visit even better!
Google Review
- November 23, 2020
Response from the owner Replied: Dennis, thank you very much for the five stars!
Google Review
- November 18, 2020
Love these guys in the service department! They are not only courteous, & professional.They are friendly & kind. I highly recommend using their services! Love these guys in the service department! They are not only courteous, & professional.They are friendly & kind. I highly recommend using their...
Response from the owner Replied: Kimberly, thank you for the kind words about our service department and your recommendation! We are glad to read you had a good experience and really appreciate your time to write a review about it. Thanks again!
Google Review
- November 18, 2020
Response from the owner Replied: Kimberly, thank you for the kind words about our service department and your recommendation! We are glad to read you had a good experience and really appreciate your time to write a review about it. Thanks again!
Google Review
- November 11, 2020
Response from the owner Replied: Lisa, thank you very much for the five stars!
Google Review
- November 02, 2020
Response from the owner Replied: Thank you for the five stars, Teresa!
Google Review
- October 13, 2020
Love these guys in the service department! They are not only courteous, & professional.They are friendly & kind. I highly recommend using their services!
Response from the owner Replied: Kimberly, thank you for the kind words about our service department and your recommendation! We are glad to read you had a good experience and really appreciate your time to write a review about it. Thanks again!
Google Review
- October 03, 2020
Excellent care and service
Response from the owner Replied: We appreciate the five stars. Thank you!
Google Review
- September 26, 2020
Response from the owner Replied: Thank you for the five stars, Michelle!
Google Review
- September 09, 2020
Response from the owner Replied: Ang, thank you for the five stars!
Google Review
- August 31, 2020
Most honest dealership I've ever dealt with! Barb is awesome!
Response from the owner Replied: Greg, thank you for the kind words about Barb and for your time to leave a review!
Google Review
- August 28, 2020
Response from the owner Replied: Darrell, thank you for the five stars!
Google Review
- August 26, 2020
Google Review
- August 17, 2020
Google Review
- August 14, 2020
Great wash options for the price!!
Response from the owner Replied: Thank you for taking the time to leave a review, Jeff!
Google Review
- August 12, 2020
Google Review
- August 09, 2020
I found the truck I wanted and called to make sure it was available. It was a blue Ram 1500 Big Horn. I had to work that day so my salesman Ian started on the paperwork. I received a call later that day that the radio didn't work and they I found the truck I wanted and called to make sure it was...
Google Review
- August 01, 2020
I found the truck I wanted and called to make sure it was available. It was a blue Ram 1500 Big Horn. I had to work that day so my salesman Ian started on the paperwork. I received a call later that day that the radio didn't work and they were going to begin working on it. I went over there that...
Google Review
- July 22, 2020
I found the truck I wanted and called to make sure it was available. It was a blue Ram 1500 Big Horn. I had to work that day so my salesman Ian started on the paperwork. I received a call later that day that the radio didn't work and they were going to begin working on it. I went over there that...
Google Review
- July 14, 2020
Great dealership, fair pricing and door to door delivery! Bought online from 2 hours away. Talk with Kevin he is very honest and helpful, very simple buying process. 5 stars!
Response from the owner Replied: Dr. Connors, thank you for taking the time to leave a review and the kind words about Kevin. We are glad to read you had a good experience, even from two hours away! Thank you for your business.
Google Review
- July 14, 2020
Came here knowing what I wanted and Rod showed me a few vehical he though I would enjoy. Ended up deciding within the Hour. Very friendly and great quality cars. Maybe next time I'll buy a Mercedes.
Response from the owner Replied: Thank you for the review, Cody! We are glad to read that you had a good experience with Rod. I'm sure he would be happy to work with you in the future on the purchase of a Mercedes :)
Google Review
- July 13, 2020
Google Review
- July 09, 2020
Google Review
- June 09, 2020
Response from the owner Replied: Dakota, thank you very much for the five star review!
Cars.com Review
- May 08, 2020
I bought my Mercedes at Coppus in Tiffin, OH two years ago. Before I bought one ( 7 years ago) at another dealer, in Dublin, OH. So I can compare! And Coppus wins with no doubt! Easy to talk to sellers ( especially Chris:)), best offers. They took my car to go to service and brought me a...
Tom Zirger Replied: Anna, thank you very much for your complimentary review! We are so happy you gave us an opportunity and are glad to read that it was a positive experience. We look forward to seeing you in November. Thanks again!
Yelp Review
- April 24, 2020
Yelp Review
- April 24, 2020
Yelp Review
- April 24, 2020
Google Review
- April 12, 2020
Response from the owner Replied: John, thank you for the kind review. We really appreciate all your business over the years!
Google Review
- March 22, 2020
Response from the owner Replied: Craig, we are always trying to better the customer experience so please don't hesitate to call our General Manager, Tom Zirger at 419-447-8131 to provide more feedback so we can make your next experience better. Thank you in advance!
Google Review
- March 22, 2020
Response from the owner Replied: Thank you very much for the five stars, Jeff!
Google Review
- March 22, 2020
The staff at Coppus Motors are top shelf; Ive been buying cars from them for 20+ years and have always had positive experiences. Im in Sylvania but the physical distance is never an issue; they pick up & drop off and just make everything easy.
Response from the owner Replied: John, thank you for the kind review. We really appreciate all your business over the years!
Google Review
- March 22, 2020
First I would give them 0 but to write my story I had to put a star. 12/9/19 I went to Coppus Motors with my Jeep Cherokee which they have worked on since I purchased it. Engine light on running rough. Put on computer said #5 spark plugs they couldn't get me in for 3 wks. Can I drive it No. Can I...
Response from the owner Replied: June, we are sorry to read you didnt have a good experience the last time you visited. We apologize for not being able to get you in right away. Unfortunately, we were especially busy around the holidays this year. We addressed this by hiring more technicians. We would also like to speak to our policy on providing loaner vehicles. Your statement is correct, that it has always been our practice to provide loaner vehicles to customers who purchased their vehicle from us. It is our way to do a little extra as a thank you. Unfortunately, providing free loaner vehicles are very expensive.The last area we would like to address is regarding the Jeep Wave Program. You are correct that the Jeep Wave Program does cover loaner vehicles for customers. However, the Jeep Wave Program is only provided to specific new Jeep vehicles for 2 years. This includes all Jeep Wranglers and any Jeep that is a Trailhawk model. Your Jeep does not meet either of these qualifications. Additionally, we run a VIN report on every service visit through Jeep. Your VIN did not populate that you had the Jeep Wave Program during that visit, or any of your visits. We went ahead and called Jeep today after hearing your concern to make sure we did not make an error. They informed us that your vehicle has never had the Jeep Wave Program and your vehicle is not guaranteed a loaner vehicle for service visits. They went ahead and issued you a loaner vehicle at the time of your complaint for customer satisfaction for the warranty issue.After being in business for over 90 years, we realize how important customer satisfaction is, so we apologize for not meeting your expectations. If you have any additional questions or concerns, please dont hesitate to reach out to Service Manager, Pat Gaietto or General Manager, Tom Zirger so we can do our best to help: 419-447-8131.
Google Review
- March 22, 2020
In customer service, people tell me about their personal lives and issues very often. It just happened that a man who comes in occasionally decided to share some of his with me last week. His main issue was not having a car for over a year. He walks everywhere. He told me several details of what...
Response from the owner Replied: Myka, we cannot thank you enough for this very kind review of Sunny. She works very hard for her customers to get them into the vehicle they need so it's wonderful that you took the time to write a review about her. Thank you again for the review and thank you for referring someone to her!
Google Review
- March 17, 2020
Response from the owner Replied: Myka, we cannot thank you enough for this very kind review of Sunny. She works very hard for her customers to get them into the vehicle they need so it's wonderful that you took the time to write a review about her. Thank you again for the review and thank you for referring someone to her!
Google Review
- March 17, 2020
Response from the owner Replied: June, we are sorry to read you didnt have a good experience the last time you visited. We apologize for not being able to get you in right away. Unfortunately, we were especially busy around the holidays this year. We addressed this by hiring more technicians. We would also like to speak to our policy on providing loaner vehicles. Your statement is correct, that it has always been our practice to provide loaner vehicles to customers who purchased their vehicle from us. It is our way to do a little extra as a thank you. Unfortunately, providing free loaner vehicles are very expensive.The last area we would like to address is regarding the Jeep Wave Program. You are correct that the Jeep Wave Program does cover loaner vehicles for customers. However, the Jeep Wave Program is only provided to specific new Jeep vehicles for 2 years. This includes all Jeep Wranglers and any Jeep that is a Trailhawk model. Your Jeep does not meet either of these qualifications. Additionally, we run a VIN report on every service visit through Jeep. Your VIN did not populate that you had the Jeep Wave Program during that visit, or any of your visits. We went ahead and called Jeep today after hearing your concern to make sure we did not make an error. They informed us that your vehicle has never had the Jeep Wave Program and your vehicle is not guaranteed a loaner vehicle for service visits. They went ahead and issued you a loaner vehicle at the time of your complaint for customer satisfaction for the warranty issue.After being in business for over 90 years, we realize how important customer satisfaction is, so we apologize for not meeting your expectations. If you have any additional questions or concerns, please dont hesitate to reach out to Service Manager, Pat Gaietto or General Manager, Tom Zirger so we can do our best to help: 419-447-8131.
Google Review
- March 09, 2020
In customer service, people tell me about their personal lives and issues very often. It just happened that a man who comes in occasionally decided to share some of his with me last week. His main issue was not having a car for over a year. In customer service, people tell me about their personal...
Response from the owner Replied: Myka, we cannot thank you enough for this very kind review of Sunny. She works very hard for her customers to get them into the vehicle they need so it's wonderful that you took the time to write a review about her. Thank you again for the review and thank you for referring someone to her!
Google Review
- March 09, 2020
First I would give them 0 but to write my story I had to put a star. 12/9/19 I went to Coppus Motors with my Jeep Cherokee which they have worked on since I purchased it. Engine light on running rough. Put on computer said #5 spark plugs First I would give them 0 but to write my story I had to put a...
Response from the owner Replied: June, we are sorry to read you didnt have a good experience the last time you visited. We apologize for not being able to get you in right away. Unfortunately, we were especially busy around the holidays this year. We addressed this by hiring more technicians. We would also like to speak to our policy on providing loaner vehicles. Your statement is correct, that it has always been our practice to provide loaner vehicles to customers who purchased their vehicle from us. It is our way to do a little extra as a thank you. Unfortunately, providing free loaner vehicles are very expensive.The last area we would like to address is regarding the Jeep Wave Program. You are correct that the Jeep Wave Program does cover loaner vehicles for customers. However, the Jeep Wave Program is only provided to specific new Jeep vehicles for 2 years. This includes all Jeep Wranglers and any Jeep that is a Trailhawk model. Your Jeep does not meet either of these qualifications. Additionally, we run a VIN report on every service visit through Jeep. Your VIN did not populate that you had the Jeep Wave Program during that visit, or any of your visits. We went ahead and called Jeep today after hearing your concern to make sure we did not make an error. They informed us that your vehicle has never had the Jeep Wave Program and your vehicle is not guaranteed a loaner vehicle for service visits. They went ahead and issued you a loaner vehicle at the time of your complaint for customer satisfaction for the warranty issue.After being in business for over 90 years, we realize how important customer satisfaction is, so we apologize for not meeting your expectations. If you have any additional questions or concerns, please dont hesitate to reach out to Service Manager, Pat Gaietto or General Manager, Tom Zirger so we can do our best to help: 419-447-8131.
Google Review
- February 22, 2020
Response from the owner Replied: Thank you for the five stars, Nicole!
Google Review
- February 22, 2020
Response from the owner Replied: Thank you for the five stars, Rebecca!
Google Review
- February 22, 2020
Response from the owner Replied: Tony, please don't hesitate to reach out to our manager, Tom Zirger at 419-447-8131 so we can work to improve any future visits, as well as other customers experiences. Thank you!
Google Review
- February 22, 2020
Response from the owner Replied: Thank you very much for the five stars!
Google Review
- February 22, 2020
I had a water leak on my truck. They were more than helpful fixing it and giving me a loaner vehicle to drive. Service was excellent. Thank you guys!
Response from the owner Replied: Nicholas, thank you so much for the review. We know vehicle troubles can be an inconvenience so we are happy to read you had a good experience throughout the process. Please let us know if we can ever help with anything else moving forward. Thanks again!
Google Review
- February 22, 2020
Easy to work with. Kevin was a great salesman and worked hard to get me the car I wanted. Coppus motors is definitely a 5 star dealership.
Response from the owner Replied: Nick, we are very happy to read you had such a good experience with Kevin. Thank you so much for taking the time to leave a review. Please let us know if we can help with anything else going forward. Thanks again!
Google Review
- February 22, 2020
Everyone here are very polite and helpful
Response from the owner Replied: Tim, thank you for taking the time to leave a review. We really appreciate it!
Google Review
- February 12, 2020
Response from the owner Replied: Nicholas, thank you so much for the review. We know vehicle troubles can be an inconvenience so we are happy to read you had a good experience throughout the process. Please let us know if we can ever help with anything else moving forward. Thanks again!
Google Review
- February 12, 2020
Response from the owner Replied: Nick, we are very happy to read you had such a good experience with Kevin. Thank you so much for taking the time to leave a review. Please let us know if we can help with anything else going forward. Thanks again!
Google Review
- February 12, 2020
Response from the owner Replied: Tim, thank you for taking the time to leave a review. We really appreciate it!
Google Review
- January 22, 2020
Response from the owner Replied: Wallace, your review is very concerning to us. After asking around, we are unsure of the reason for your review so please reach out to our manager, Tom Zirger at 419-447-8131 so we can work to resolve any issues. Thank you.